Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Мої файли

Виховна година "Я пасажир легкового авто"
[ Викачати з сервера (3.12Mb) ] 25.11.2012, 17:55

І. Організація класу

Перевірка емоційного стану (Діти замальовують одне із виразів облич.).

Актуалізація пам'яті та уваги учнів.

 Гра «Світлофор» (Діти уважно слу­хають вірш, якщо згодні піднімають зелену картку, не згодні червону.).

1. Правила поведінки пасажира:

(Записано на дошці.)

НЕ ... (гратися ременями безпеки);

НЕ... (відволікати водія);

НЕ ... (торкатися ручок дверей);

НЕ ... (тримати в руках гострі предмети);

НЕ ... (висовувати руки і голову у вікно).

Учням потрібно самостійно з'ясувати, чого не можна робити в автомобілі підчас руху. Вони з'ясовують, і правильну відповідь знаходять на картках, які лежать на столі вчителя, а потім прикріплюють на дошку (користування системою безпеки), останнє правило вчитель сам оголошує і прикріплює на дошку.

2. Система безпеки в легковому автомобілі

Учитель звертає увагу на ключове слово.

Безпека автомобіля — це здатність знижувати тяжкість наслідків під час аварії.

Діти з власного досвіду намагаються назвати засоби безпеки:

1) Надувні подушки;

2)     Ремні безпеки;

3)     Підголовники.

Учитель. На вашу думку, яке найнебезпечніше місце в автомо­білі? Чому?

(Діти називають і пояснюють.)

3. Травмуючі фактори

Учитель вивішує таблицю (пояснює).

 Травмуючі фактори:

1. Тісний одяг;

2.    Розмова по телефону;

3.    Насиченість «брязкальцями»;

4.    Зайві предмети в салоні.

IІ. ДТП. Причини ДТП

1) Як ви розумієте ці літери — «ДТП»? {Дорожньо-транспортна пригода.)

2)    Учням пропонується самостійно визначити поняття ДТП (На дошці вивішується підказка.).

ДТП:

     подія;

     транспортний засіб;

     матеріальна шкода;

     поранення;

     загибель;

     люди.

Учитель. Аварійність на дорогах України дуже висока, кожну го­дину гине людина, кожну добу—дві дитини, двадцять отримують травми, кожні десять хвилин відбуваються ДТП.

Причини ДТП можуть бути різними.

(Діти за допомогою вчителя з'ясовують і називають їх.)

1) Невиконання правил дорожнього руху;

2) Нетверезий стан водія;

3) Перевищення швидкості;

4) Технічний стан автотранспорту;

5) Поганий стан дороги;

6) Сукупність багатьох причин. (Учитель вивішує таблицю на дошці.)

ІІІ. Розв'язання ситуативних завдань

Гра «Мікрофон»

Учитель пропонує дітям уявити Верховну Раду, вчитель — спікер, учні — депутати. У кожного уявний мікрофон, якщо вчитель показує на учня, це означає, що його мікрофон увімкнутий і учень повинен відпові­дати, усі інші мовчать.

1-а ситуація: Якщо зіткнення неминуче, ваші дії?

2-а ситуація: Пожежа в автомобілі, ваші дії?

3-а ситуація: Якщо автомобіль упав у воду, ваші дії?

ІV.Підсумок

Рефлексія

1 . Що було головним на уроці?

2.  Що цікавого було на уроці?

3.  Чому ви навчились?

4.  Що пропонуєте обміркувати?

Сенкен

1 . Іменник;

2.  2—3 прикметники;

3.  З дієслова;

4.  Речення;

5.  Синонім до першого іменника.

Зразок:

1. Пасажир;

2.  Організований, дисциплінований;

3.  Виконує, контролює, використовує;

4. Дисциплінований пасажир використовує засоби безпеки;

5. Людина, дитина.

Перевірка емоційного стану учнів. Пропонується замалювати одне із виразів обличчя.          

Категорія: Мої файли | Додав: N@dya
Переглядів: 1610 | Завантажень: 82 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: